Specialiąja pedagoge mokykloje dirba
Jūratė Budreikienė
Specialioji pedagogė, logopedė
Darbo vieta: 2-50 kabinete
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietūs |
Pirmadienis |
7.45 – 16.00 |
11.45 – 12.15 |
Antradienis |
7.45 – 16.00 | 11.45 – 12.15 |
Trečiadienis |
7.45 – 16.00 | 11.45 – 12.15 |
Ketvirtadienis |
7.45 – 16.00 | 11.45 – 12.15 |
Penktadienis | 7.45 – 16.00 | 11.45 – 12.15 |
Nijolė Karalienė
Specialioji pedagogė, logopedė
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietūs |
Pirmadienis |
||
Antradienis |
8.00-14.00 | 11.45-12.15 |
Trečiadienis |
||
Ketvirtadienis |
8.00-14.00 | 11.45-12.15 |
Penktadienis | 8.00-14.00 | 11.45-12.15 |
Specialiojo pedagogo veiklos kryptys
- Vertina ugdytinių bendrus ir kalbos raidos ypatumus, nustatyto kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius.
- Siūlo skirti specialiąją pedagoginę pagalbą ugdytiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų.
- Bendradarbiauja su pedagogais, ugdytinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese.
- Sudaro individualiąsias, pogrupines ir grupines ugdytinių, turinčių specialiųjų poreikių, kalbos, kalbėjimo ar kitų komunikacijos sutrikimų ugdymo programas, jas taiko.
- Šalina ugdytinių, turinčių specialiųjų poreikių, kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus.
- Padeda pedagogams pritaikyti ugdytiniams, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones.
- Konsultuoja pedagogus, specialiųjų poreikių ugdytinių tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės pagalbos ugdytiniams teikimo klausimais.
- Rengia ir naudoja specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių ugdytinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimui.
- Dalyvauja mokyklos Vaiko gerovės komisijos veikloje.
- Informuoja mokyklos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į ugdytinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių.
- Moko ugdytinį namuose, jeigu jam paskirtas mokymas namuose.
Pamokų laikas